Sunday, 17 April 2011

twin da balik :) i LOVE you More and MORE lah !

yahoooooo messsenger !
twin saya dah balik. ye ! ye !. gila macam orang jakun aku ni. bila nak cerita pasal twin aku ni. aku pun tak tahu kenapa orang panggil dia twin aku. dah banyak orang cakap muka kitorang seakan-akan nak sama. aku ingat lagi masa awal-awal sem 1 aku dengan dia masuk library, ada akak tu tegur, korang ni adik beradik ke ? muka sama je. kitorang kompem-kompem la gelak sakan kan. :) dan seterus-seterusnya ramai la juga cakap kami twin. xtually sebab kitaorang ni selalu berkepit kot. lepas dah rindu-rindu kami.  cuma belum jumpa lagi seorang sebab dia duduk hostel. esok pagi kompem aku pecut kereta nak jumpa dengan dia.

aku dapat cenderahati dari twin aku. dari luar Malaysia dia beli * made in Thailand :) . tapi aku seronok boleh main peluk-peluk cium cium dengan pemberian dia tu. sumpah aku sayang kau lebih sikit. HAHA :)

terima kasih ye sayang. I LOVE YOU lah more and MORE :)

twin saya. :)

yang warna warni tu Cik Iela bg.












ni dari sape ntah :)

I love you More la dak kecik :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: