Monday 11 April 2011

aKu merindu aku menyayangimu

aku mengingatimu dengan penuh dengan kesyahduhan. dimana tempat aku sentiasa berstory bersamamu selalu. saat aku pelukmu dan basahkan baju mu.

siyes aku rindu gila-gila kat kau. kenapa kau jauh sangat dari hidup aku. aku dengan penuh ikhlas nak menyayangi insan macam kau. rasanya da lama aku tak jumpa kau kan. last jumpa masa puasa kot. ingat lagi aku mula-mula yang tegur, time tu muka sombong nak habis lah. belagak betul. hidup nak sorang-sorang je. nasib aku ni peramah, so nak lah tegur engkau kan. rasa nak nangis pula bila ingat kat kau secara tiba-tiba. kau sahabat yang aku sayang sangat-sangat. kau banyak bagi support kat aku. Kalau aku tak pergi PLKN tu mesti aku tak kenal kau kan. kau baik gila dengan aku. Ngumpat pun sama-sama. sampai ada saja yang jeles dengan kita kan. syg, aku siyes senang dan seronok berkawan dengan kau. Even kita memang jarang contact dengan kan.

ingat masa aku dan kawan-kawan aku dtg dekat Ole-ole.. jumpa terus lari da macam filem hindustan..HAHA. tbe-tbe terjerit-jerit depan orang bayar zakat pulak tu. Peluk ketat-ketat dah tak tengok keliling dah. pergh. aku rindu giler la sayang dekat kau ! Kenapa engkau delete facebook kau ! selalu aku akan story dengan inbox kau :(.. syahdu aku jadinya.. sob3.. tarik hingus. Aku tengok muka kau dengan fb Danny Neutron, sumpah aku tbe-tbe ingat kat kau terus nak text kau !

Nani : syg ! aku rindu giler la dekat kau !
dia    : aku pon. datang la sini nani syg :( macam-macam aku nak story kat kau !
Nani : aku bz la yg. sibuk keje . aku ponnn. macam-macam aku nak story !
dia    :riiinduuu......:(  keje pe ? da jadi ustazah ke? kau dengan ' teet" lagi ke ?
Nani :  ='=

Wan Nordiana Bin Wan Khusni. sumpah aku rindu dekat kau !

* kalau si kalut telepon kau mesti kau terus kol aku nak story kan ? HAHA

wan nordiana wan khusni

kami yang hot di KJM :)

sayang deedee :)

:)


member kepada pakwe deedee .he's amin :) sbnrnya nak cakap pendeknye aku !

aku tak tahu apa yang aku buat

miss you !

deeedeee!

i love you sooo muccchhh ! :) miss you !
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: