Saturday 16 April 2011

Jumpa budak perasan hot :)

penat aku drive * tak sampai 15 mint pon nak jumpa kau tapi kau tak belanja aku pon !. kecewa sat .

tak jauh pun. dari rumah aku ke Klang Sentral berapa saat la . Disebabkan aku dah lama tak jumpa dengan kau, so aku rajinkan diri untuk drive kereta SAGA BKC 582 tu. janji 11.30 a.m tapi kau lambat 10 minit. tak menepati masa langsung !

stop .='=
sory. bukan aku nak marah atau mengungkit.:) lama tak jumpa dengan kawan baik. nak kata rindu tak poon. xtually dia selalu bagi advice la sangat. walaupun kadang-kadang apa yang dia nak sampaikan itu sungguh la menyinggung perasaan hati aku. ceh :) tapi apa yang dipercakapkan kadang-kadang ada betulnya. budak ni tak hensem pun tapi suka belagak hensem. HAHA.. 
jumpa dia pun sebab dia nak balik perak Uitm Sri Iskandar dia tu. Padan muka bas sampai lambat! nak nangis-nangis pulak bas lambat. hehe. dapat ke duduk sebelah awek ? mesti awek *ke***g kan :)

terima kasih untuk pemberian sesuatu tu even mengharap yang mahal sikit. hehe. aku hargai itu.
TERIMA KASIH YA :)


' thanz for the special word dekat telinga tu ' i too kot :) jumpa sebulan akan datang.
GOOD LUCK untuk Final Exam ni . Cabar dapat dekan :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: