Wednesday 6 April 2011

Hari ini hari Rabu, tolong bagi pendapat Kamu :)

lebih kurang da masuk minggu ke dua plus lebih-lebih dah aku dah keje. bila aku nak cerita pasal pengalaman-pengalaman aku baru kerja ni. bole tahan la. sebab kerja yang aku buat nih aku kena buat sale. kat sini aku xsemestinya macam kerja. tapi lebih diperluaskan dengan ilmu-ilmu juga.bab-bab main wayar tu. sampai ada jugak la yang tengah syok-syok sambung wayar nak tunjukkan lampu menyala dekat customer, tup tup terbakar. habis kain aku terbakar, berlubang pulak tu. :(. bertambah dah corak dekat kain aku tuh. lagu kain aku yang sama beli dekat Kelantan dengan Cik Iela. huhu.

Pada hari ini aku dah diberikan tugas untuk mengupdate cantikkan BLOG tempat aku keje tu. Kiranya nak buat promotion la. Apa la idea aku nak buat. Dah la BOS aku tu macam cerewet..heee~

oke. ni blog tempat aku nak sale tuh. apa pendapat korang. macam mana nak cantikkan BLOG tu. yang asal ni, orang sebelum aku yang buat. aku just kena renovate supaya nampak lagi menarik dan tertarik bagi pandangan korang. ada sebarang cadangan ? Help me !..huaaaaaa..

     antara yang ada kat sini
1. jual lampu yang cantik-cantik
2. buat wiring
3. jualan kipas
4. jual barang letrik

bagi lah pendapat. :)

p/s terbawa-bawa da sampai ka rumah nk buat kerja kat office. da macam kerani da aku.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: