Monday 18 April 2011

Selamat............*

saya disini ingin mengucapkan selamat berbahagia maju jaya kepada rakan-rakan yang akan menjalanani FINAL EXAM akan datang. Semoga berkekalan hingga usaha anda kalian akan mendapat kepada anugerah dekan. walaupun che' tahu che' tak sehebat anda-anda semua. * merendah diri . che' mendoakan kejayaan anda semua.
GOOD LUCK okay.

okay. gila merapu tunggang terbalik ayat aku. sebenarnya tak tahu nak buat entry apa pon. bila aku teringat kepayahan korang cerita-cerita pasal exam korang tu yang aku gedik nak wish dekat korang. kiranya aku baik lah kan nak wish good luck dekat korang semua sebelum mula exam kan. HAHA. tak payah lah nak tension sangat study-study tu okay. :) nanti dah jadi gila kawan-kawan aku.

okay "full stop".

coretan khas dari nanie rafi untuk budak yang nak exam.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: