Sunday, 16 October 2011

gedik si anak dara











seriously gedik gila.
okay, tak lawa pon =.=
tembam pulak tu.
before nak pergi pasar
no edit.


Meh Tinggalkan Comment Korang

Saturday, 15 October 2011

Wednesday, 5 October 2011

kalau lah kau tahu

hye guys. lama aku tak update blog ni.
aku baru je bangun dari tidur tengah hari. keletihan kelas pagi tadi. ari ni dari aku celik aku rasa tak sedap hati. mungkin banyak benda yang berlaku dekat keliling aku kebelakangan ini.

aku sendiri mengaku aku banyak buat orang sakit hati.
kalau lah kau tahu macam mana aku cuba menjaga hati orang lain dari menjaga hati aku sendiri.
kalau lah kau tahu macam mana aku cuba mengalah dari cuba untuk menyakiti orang lain.
kalau lah kau tahu macam mana aku simpan segala duka dari bercerita kepada orang luar.
kalau lah kau tahu macam mana sayangnya aku kat kau.
malah aku dah tak anggap kau orang luar bagi aku.
kalau lah kau tahu setiap malam aku mengalirkan airmata untuk sebuah erti persahabatan ini.
malah bila orang bertanya aku, aku hanya tersenyum dan katakan " kami macam biasa "
mungkin aku dah macam orang luar.
kalau dulu mungkin kau akan kata aku kawan susah senang.
sekarang mungkin kau dah ada yang lebih bersama bila susah senang.
bukan banyak yang aku pinta.
aku cuba memahami kau.
dan cubalah kau memahami aku.
aku bukan nak buat kau terasa sunyi dari aku.
cuma apa yang aku pinta.
apa yang berlaku biarlah antara kita.
tak perlulah kita biar orang berfikir nagatif antara kita.
kita bertiga aku dah anggap macam adik beradik.
suka, sedih, bengang, geram bersama bukan ?

aku mintak maaf kalau aku ada buat salah dengan korang. aku tahu dalam sebuah persahabatan mungkin banyak kita terasa hati di antara satu sama lain. aku harap kita still rapat macam biasa. kalau ada masalah biarlah antara kita yang bersama berkongsi. tak perlulah kita bercerita dengan orang luar. mungkin aku banyak buat salah dan silap.

aku sayang korang. sorry ye kawan :)

video ni khas aku buat untu korang. LOL . :)






* aku tahan air mata ni. huhu

Meh Tinggalkan Comment Korang