Wednesday 27 April 2011

sungguh membenci

dah lama aku tak post dekat blog. aku amat sibuk kadang - kadang sampai tiada masa untuk diri sendiri.

rasa sebak. sebak yang teramat. gugur butiran air jernih di kelompak mata. hanya TUHAN yang tahu betapa hati ini perit. tak mampu aku curahkan dengan kata-kata. aku bersyukur dengan segala yang aku miliki. dan aku tidak mahu berdendam dengan sesiapa pun meski hati aku terasa sakitnya. aku hanya mampu berdoa agar siapa yang amat membenci diriku melapangkan hatinya untuk memaafi diri aku yang tidak berapa sempurna ini. terima kasih kerana memberi nota sebuah perjalanan hidup.

mesti orang yang membaca berkata entah apa-apa. nak post sedih-sedih. kita tak pernah sangka hidup ini selalu indah. kadang-kadang orang yang berkata sayang akan menjadi benci. apa pun orang nak kata. blog ini hak milik aku. suka hati la. terpost jiwang :(
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: