Tuesday 12 April 2011

Perubahan Alam Baru

Hye guys !
oke. nangis memang memenatkan tapi terlepas sekejap semua yang terpikul. tutup part nak feeling :)

hari ini agak memenatkan dengan segala tong-tong yang dipikulkan dekat bahu aku. bila nak meng'iyakan segala yang diletak.

1 - aku diberikan tugas untuk buat marketing dengan menggunakan email syarikat. bosan !

2 - bookingkan tiket melalui on9 Air Asia untuk bos aku dia nak pergi Guangzhou China. Part ni aku suka-suka-suka bos aku nak berhijrah kat sana ada keje kat sana kot . Yahooooooooooo messenger ! :) seminggu aku tak diusya dengan bos aku ! kedai tu jadi kedai aku. yeeeepee ! :):):)

3 - hari ini aku dapat buat SALE :). pandai aku bodek customer ! hari dapat untung lebih. dalam RM 900 ++.

4 - tak best part ni :(. aku dibebankan dengan dokumen-dokumen yang berkaitan bank. salah kira lingkup aku ! :( . nasib bos kata dia datang lambat esok. so, aku buat lewat-lewat sikit.. HAHA :)

tutup pasal kedai ='=

aku macam hilang sikit mood untuk belajar tapi aku ingat aku pernah janji dengan seseorang nak belajar betul-betul and dapatkan segulung ijazah untuk tunjukkan kepada dia. InsyaAllah :)

orang di sekeliling aku cakap aku da berubah ? mata aku takde sebelah ke ? hidung patah ?

orang 1 : nani, kenapa engkau dah tak ceria ? senyum tak ikhlas .
nani      : lah. aku dah senyum sampai telinga . ='=

orang 2 : kau dah tak banyak story dengan aku. kenapa ? ada apa-apa yang dipendam ?
nani      : ='=

orang 3  : aku tempahkan makanan favourite kita. tapi kau tak sentuh pun kan ?
nani       : tukar selera :)


nothing to display ='= . [bukak diari]
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: