Tuesday, 19 April 2011

something wrong

tak semua yang kita hendak akan kita miliki. dan tidak semuanya kita miliki akan kekal sampai bila-bila. sebab tu kecik-kecik lagi ibu abah atuk nenek cikgu ustazah mengajar kita dalam tak sedar dengan istilah bersyukur. Alhamdulilah dengan segala apa yang kita miliki. kadang-kadang manusia ini tidak bersyukur dengan apa yang di miliki. suka sangat nak dibanding-bandingkan dengan orang lain. bukan kita tak boleh capai dengan apa yang orang lain dapat. usaha lebih pasti lah dapat lebih. ini tak, suka sangat nak membandingkan dengan orang lain. kadang-kadang sampai nak buruk sangka. * dia guna bomoh la *dia tu kaki bodek . pot pet pot pet mulutnya. ingat nak ca*** je mulutnya. pandai-pandai lah nak jaga hati orang ya makcik pakcik sekalian. cuba kalau hati kau sendiri di siat-siat dengan bahasa yang agak ba*****.ni che' nak nasihat sikit, kalau agak muka tu macho kacak sangat jangan nak suka-suka hati keluar perkataan nak kutuk kutuk orang lain. kalau Yang Esa nak mencacatkan kehenseman tu tak sampai 15 saat pon.

apa yang di perkatakan tidak ditujukan kepada yang terasa. tidak ada kene mengena dengan yang hensem mahupun tidak hensem.
*gila tunggang terjatuh ayat aku.

SELAMAT MALAM :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: