Tuesday 5 April 2011

Cerita Sekolah Rendah :D

Betul lah bila cikgu sains kata bumi kita ni bentuk sfera kan. pusing-pusing kita ni berdiri dekat tempat yang sama kan. nie story da lebih 7 8 tahun dulu kot. tak sangka pula dapat jumpa balik kawan lama yang dah lama tak berhubung. dulu tu kecik je, zaman-zaman tok kaduk comot-comot lagi. sekarang aku makin comel kot.HAHA. perasaan sendiri. balik sekolah petang kita tunggu jalan sama-sama. Shazwan Hashim. ingat lagi kau kat aku kan. aku pun ingat lah. banyak sejarah tu. HAHA. kalau ingat mesti kita nak gelak-gelak kan. sampai bila pun tak habis kot. :) . ingat masa dekat pokok besar dekat dengan dataran loji yang tepi sekolah tu. selalu kot main-main kat situ. tapi tempat tu dah takde :( da ganti dengan tadika. tak apa. kalau kenangan takkan mudah lupa dalam ingatan kan. kau tulis dalam buku ingatan kau! :) . kalau nak cerita story memang banyak la kan. da penat aku rewind tersengih-sengih. budak-budak la kenangan best. rasa nak jadi budak-budak je. HAHA. tapi tak boleh la kan. kau da nampak tua. aku nampak comel..HAHA . gurau je :)

p/s kenangan oh kenangan :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: