Wednesday 20 April 2011

Package tak lengkap :)

Package 1

Hidup tak semuanya akan indah.dan yang indah itu lah menjadikan kenangan terindah di dalam minda.
gila melayang di dalam benak fikiran. kadang-kadang rasa diri sendiri kusut * gila kutuk diri sendiri. rasa berada di dunia fantasi.segala apa yang nak di lakukan serba tak kena. tension. keseronokan di dalam penipuan. penipuan dalam keseronokan. * melalut da. orang di sekeliling semua nak tunjuk dia yang best. dia yang bahagia.

stop tentang kusut.

Package 2
xtually nak tunjuk photo untuk hari first untuk kelas yang pertama unutk semestar 3.




time ni gila ngantok. pagi pagi dah kena drive kereta dari rumah nak gi kelas


kat dalam kelas. tunggu masa nak balik. 

Package 3

di kesempatan malam hari yang ada ni aku nak wish dekat Cik Iela.

happy bufday to you
happy bufday to you
happy bufday to Noor Fadilah
happy bufday to you !
muuuuuahhhxx !

pssst ' dengan nada yang sengau.

da cukup umur da. kini kalau kau nak tengok wayang 18 tahun ke atas da lepas dah. dah konfiden nak tunjuk ic dekat penjaga bertauliah sebelum nak masuk wayang tu. maaf lah aku tak dapat nak celeberate yang best-best untuk kau. tak seperti yang pakwe kau yang boleh bagi yang special-special. siapa suruh tarikh time aku tengah betul-betul pokai. memang langsung tiada duit. sory dear. tapi aku dah belanja burger ayam tadi kan. dah bawak kau jalan-jalan melihat pemandangan semasa on the way nak pergi ke kelas tadi kan. :). nanti lah tunggu aku jadi millionare aku belikan i-pad yang konon kau nak tu * aku pun pakai 3310 je.

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu dan dicurahkan dengan perasaan yang tabah untuk mengharungi kehidupan akan datang.

selamat ulang tahun syg :)

p/s : esok bos aku dah takde untuk masa seminggu ! Yahooooo masssengerrrrr! HAHA :)

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: