Saturday 9 April 2011

LAgu

tiba- tiba aku nak dengar lagu ST 12. Jangan Pernah Berubah. tup-tup perasan nak sedih-sedih pulak muncul la kan. walaaupun kadang-kadang aku boleh kawal. tapi bila macam ini susah la pula kan nak control. remote da hilang fungsi or bateri remote dah kendem. tak tukar baru lagi. oke. jeles tengok diorang yang dengan bf and gf diorang la kan. aku dah takde naka macam tu. sob3. tarik hingus jap.

okay. just naka cakap entry ini I MISS HIM SO MUCH. hopefully awak sihat dan happy okay even sy dah tak berapa tahu pasal awaak.. :(

lagi entry. asal tiba-tiba aku nak letak lagu lembaap-lembap ni ? Anuar Zain, siapa yang tak kenal dengan mat romeo la kan.jejakaa idamn melayu Malaysia. yeke ? aku tak pon :) da kompem-kompem lagu diaa slow-slow karat punya. mula-mula akau dengar pun da naik bosan mengantuk. tapi maacam best pulak rasanya bila aku tacapkaan dekat blog aku. even blog aku kali ini saja aku nak buat yang simple-simple. tak lah hot-hot macam yang lain kannn. okay korang punya blog best la kan.. aku punya je yang simple macam membosankan kan ? blog aku kan.. HAHAA.

okay. jam daa lewat sangat ni. mandi pas baalik keje tadi pun belum, balik terus On9 tak mandi-mandi. abah dah bising . ='=
fakta - mandi pada waktu malam adalah tidak elok ya pembaca . :)

p/s thanz lepas balik kerja tadi belaanja aku makan ya. dia kata kalau belanja makan murah rezeki. insyaALLAH :)..
pssttt pssttt.. nanti belanja lagi ya ... :) terima kasih.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: