Friday 13 May 2011

nenek kahwin 40 kali

Salam Sejahtera hadirin hadirat sekalian.

kalau aku nak tulis proposal pasal karangan cintan cintun. aku tak pandai. aku budak baru belajar. kalau nak cakap pasal cintan budak remaja sekarang tak payah nak cakap lah. walaweh. kalah suami isteri yang dah kahwin. siap abang sayang, baby baby . memang peringatan ini untuk perli aku juga. aku pun tersenarai juga dulu dulu. sekarang single dah tiada siapa nak main sayang-sayang dah. HAHA. umur baru belasan tahun dah pandai nak cakap jiwang jiwang karat. betul lah orang kata. bila dah hangat semua tak rasa sejuk macam makan ais krim. semua dah rasa yang pedas-pedas je. bangga dengan pakwe makwe . dia beli kan aku ni, beli kan aku tu. belanje aku ni. jalan jalan sama sama. dia romantik sana. romantik sana. walawehhh.

aku pun tak baik mana. lebih kurang 3 x 5, 5 x 3. ='=

walaupun kadang-kadang macam dah nak terabai dengan segala mata pelajaran yang belajar tu. itu lah orang kata pengalaman mematangkan kehidupan. ceewaahhh. HAHA

bila dah putus, gaduh mula lah update status yang macam-macam dekat wall FB . mula lah adegan nak mengumpat. yang sini kutuk sana. yang sana kutuk sini. walaweh. budak-budak bila bercinta. memang lah aku tak nafikan semua yang bercinta semua macam nih. tak semua yang couple nak jiwang jiwang karat. tak perlu pun nak ber sayang sayang. abang abang.

lagi satu isu bila belasan tahun couple lepas tu clash, siap tak nak kawan forever dah. tak nak bertegur antara satu sama lain. masing masing nak menyombong. kononnya pernah ada sejarah antara aku dan dia. walaweeehh. HAHA. macam kita masa budak-budak, sikit-sikit tak nak kawan. lepas tu mengadu dekat parents masing masing. relaks sudah. kawan je lah macam biasa. ada jodoh ada lah.

aku tulis entry kali ni pon tak de kena mengena dengan siapa-siapa pun even aku sendiri ada sangkut paut sekali. biasa lah tuh. hihi. budak-budak belasan tahun kan. nak rasa la jugak.

FULL STOP.

somebody said :"i like you" not couple but to be my wife when we have marriage partner :D HAHA
takde kena mengena dengan title. HAHA :)

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: