Tuesday 24 May 2011

Aku jatuh tadi.

hye guys. okieh. bersihkan dulu apa yang bersawang. hihi.

akhirnya tercapai hajat untuk tengok Nur Kasih yang diorang gembar gemburkan. tengok dengan orang yang disayang * sayang ke ? . ada la jugak. hihi. keinginan aku nak tengok cerita ini sebab ramai sangat yang kata kat aku best. semua post dekat status facebook diorang kata best. best n best. pasti meleleh air mata.kalau nak tanya pasal komen aku. boleh tahan lah. takde lah sampai meleleh air mata. dia kata aku nih takde feeling. haha. tak kisah lah. tapi memang aku takde feel pon time tonton cerita tu. mungkin tak mengalir dalam diri orang macam aku. ceritanye slow down jer. penat aku tunggu. sebab aku tak berapa plot cerita tu. HAHA

tapi apa-apa pun best. walaupun tadi hampir kereta rosak. terpaksa balik rumah dia tukar kereta. best bukan sebab dapat menang loteri. seronok bila ada je yang carik pasal. ada jer yang tak puas ati. padan muka kau kena dari aku. HAHA. teman aku, walaupun kadang-kadang ayat memang nak carik pasal kan. kiranya happening ending kitorang untuk out kali ini before dia nak balik Uitm sabtu ni.

thanz sebab bawak aku keluar hari ini. maaf la kalau kau kata kau dah lebam-lebam. nak sangaat kan. hihi.
ops, tadi sebenarnya jumpa mak kau aku nervous gak sebab benda tak rancang tapi aku berlakon okeh jer. tp nmpak kau yang lebih nervous dari aku. hihi :))




* malu aku nak cakap. aku luv kat kau gak. ( oke, pipi dah merah ). hihi.
title takde kena mengena kot. hihi..bye !

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: