Friday 13 May 2011

BOSAN :D

Salam Sejahtera !

punyer ber jam jam aku tunggu nak LOG IN dekat blogger aku nih. semua masing masing dah rindu nak masuk dekat blogger ni. semua nak sentap-sentap dekat status FB diorang tuh .sebab diorang banyak cerita hot kowt. kalau aku ! memang gedik lah saja nak update entry yang baru. padahal bukan nak update apa-apa pun. saja nak gedik nak edit-edit aku punyer blog. ni lah masalahnye bila aku sendiri tak tahu nak tulis apa dekat entry bloger aku. bila orang ada blogger sibuk jugak nak ade blogger. budget pandai buat puitis ayat best-best. piirahh  la nanie ! HAHA.

Kali ini aku edit aku punye blog just tukar background belakang aku. aku rasa serabut pula letak background kotak-kotak dekat belakang tu. aku nak jadi simple kan. tapi aku tak tahu nak sesuaikan dengan citarasa aku sendiri. walaweh. last-last aku letak jer background ala-ala peach nih.

nampak tak gambar besar dekat atas tu ? HAHA. ada gaya stylo tak ? aku pon tak perasan siapa yang capture pic aku tuh. nmpak macam lawa pulak bila aku edit-edit balik. walaweh.  perasan sendiri. HAHA :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: