Thursday 19 May 2011

Kawan sampai mati ='=

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia * budget ada cina india baca. hihi

pagi-pagi dah dok ON9. terus log in facebook. macam dah tiada kerja lain . haha. tiba-tiba rasa nak log in blog pagi-pagi ni, tapi tak tahu pun nak duk tulis apa. huhu. tak banyak idea macam kawan-kawan aku yang ada blog tu. siap hot lagi tuh.

aku rindu pakwe kawan-kawan aku !

orang selalu kata berkawan biar beribu,* tapi kat fb tak sampai seribu pun friends aku, huhu musuh jangan di cari. kalau cari musuh memang selalu sakit hati lah. semua orang mesti ada kawan baik sendiri kan. tapi kadang-kadang best friend forever tak forever pun. apa yang aku cakap ini tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun sakit dekat hospital tu.hihi. biasa lah kalau berkawan kan, pasti kadang-kadang ada perasaan memendam rasa. rasa panas je tapi tak boleh nak lepas, tenyum je sebab nak jaga hati kawan. macam cerita tiga abdul arwah P. Ramlee tu, sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula sebuah persahabatan. bila bergaduh, mula nak pot-pet belakang. hihi. aku tergolong sekali . mintak maaf la ye, di luar jangkaan. hihi.

aku tak hot, aku tak cantik, aku tak perfect tapi cumil la* okeyh, bagi la aku perasaan 2 3 minit pun. huhu. tapi aku bersyukur aku ada pakwe kawan-kawan yang boleh share cerita suka dan duka. menangis meraung ke bahu kawan. hulurkan duit bila kawan kadang-kadang rasa memerlukan. buat diri tergelak sampai nak sakit perut. bukan aku sorang je rasa macam tu kan ?

tiba-tiba aku teringat zaman sekolah menengah aku. aku kenal ramai kawan-kawan. zaman itu, aku di cop budak nakal jugak kot tapi tak de lah teruk sangat problem kalau aku nak buat pun. aku rindu dekat seorang kawan aku yang aku rapat dari tingkatan 1 lagi. walaupun selalu ada problem antara kami. tapi sekarang kami macam musuh. tak boleh nak bertegur. sob3. sedih sikit. aku harap dapat berbaik semula. kiranya buang yang keruh ambik yang jernih.

till end. rindu zaman sekolah ='=
Meh Tinggalkan Comment Korang

1 comment:

hafizul bayan said...

i like ur blog