Monday 23 May 2011

akhir zaman dah

lama tak bukak blog aku yang dah berusang nih. sebab tak tahu nak update apa pun. ini sekadar aku nak kongsi pe yang aku baca dekat blog orang lain. aku terbaca pasal gereja yang terbesar dan termoden yang berada di negara Malaysia kita ini. kalau nak dipersalahkan orang lain pun tak boleh nak kata apa. semua bergantung kepada diri sendiri. diri sendiri tiada kesedaran untuk kemajuan negara. padahal negara kita negara Islam. hari tu pernah juga timbul isu pasal nak tukarkan agama rasmi negara kita kan. tapi aku tak ingat bila. kita masih tak perasan kan dunia akhir zaman ini. dah macam-mavam petanda dah keluar. semoga kita tetap iman daripada terjebak dengan unsur negatif.

ni link yang aku bukak pasal gereja yang termoden tu.

http://blognizamlaa.blogspot.com/2011/04/gereja-terbesartermoden-dan-tercanggih.html?spref=fb

* baik bagi aku duit semua tu dari duk membazir jer. huhu
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: