Monday, 16 May 2011

Demi mu KEKASIH apa pun aku sanggup.

refer pada tajuk. orang sekarang bercinta, semua nak hot. apa pun sanggup. lautan api pun sanggup nak di renangi. bila suruh buat pasti terketar-ketar. bila mintak jadi imam macam macam alasan nak bagi. kononnye kau lah orang yang aku sayang sampai bila-bila. walaweeh. lepas tu semua nak puji pakwe makwe sendiri. kiranya nak cakap dia seorang je lah yang untong ada pakwe yang mengeluarkan kata-kata yang sebegitu. ceh, sikit pon tak hairan lah. tak naik kening pun. ='=

merujuk pada akhbar KOSMO yang bertarikh 16 Mei 2011, lepas aku baca tadi.

DIHUKUM GANTUNG KERANA KEKASIH.

yang ini kira nak tabik ke ? semata-mata tak dapat RM50.oo untuk keluar dengan kekasih sanggup nak bunuh nenek sendiri yang ada pertalian darah. kerana wang abang disayang, tiada wang abang melayang. walaweh. kuno punya orang. ini lah di nama cetek pengetahuan. pasal wang sanggup nak sampai bunuh bunuh saudara sendiri.

kalau ya pun nak ada pakwe makwe. nak belanje makwe kesayangan korang tu makan. kumpul duit sendiri lah. tak de duit buat lah tak ada duit. pergi kerja ke, tak pun duduk rumah diam-diam. ni nak bangga kononnya anak orang berada. untuk awek aku semua nya aku sanggup. bla lah orang macam ini. kurang ilmu agama dah ni. terlajak perahu boleh berundur, terlajak perbuatan, konpem tak boleh nak undur.

nak senang jadi single macam aku. satu apa pun tak payah nak fikir. hihi :))
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: