Sunday 29 May 2011

keluar kami di taja.

salam hormat berbahagia.

hari khamis hari itu. 26 Mei 2011. aku dan rakan-rakan aku, keluar untuk bermain bowling atas tajaan budak besut. tak jauh kami main, dekat Klang Parade je. Farhan Zulkri kerana dia ingin berhentikan diri dari Unisel dan berpindahkan diri ke maktab di besut juga katanya untuk bakal menjadi seorang guru matematik. dah lama aku tak jumpa dia, nampak sikit dia dah gemuk juga disebabkan dia selalu cakap dekat orang gemok gemok gemok. jadi dia pun dah gemuk sikit.

antara yang tersenarai, aku semestinya, sikin, eila, apit, amirul, dan kedatangan dua orang yang tak dijangka dalam perancangan iman dan wan jer. kalau nak tanya aku yang main, konpem lah hebat gila kot.aku sekali je strike dan peserta lain banyak kali.hihi. tak kisah lah, tapi enjoy untuk kali ini. semua di taja. aku tak keluar satu sen pun, makan roti canai dekat kedai mamak dekat shah alam pun ditaja oleh Amirul.

Farhan dah memilih arah tujuan dia untuk terus ke maktab, kalau tanya aku. tak sedih pun. cuma takde lah transport nanti nak g exam keluar jalan-jalan. apa-apa pun, kita sama-sama belajar hingga mendapat segulung ijazah oke. :)








* agak-agaknya lepas ni farhan zulkri ni sombong macam radin fitry tak budak2 besut ?

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: