Wednesday 22 June 2011

YOU TUBE

salam sejahtera berbahagia.

sebelum tu bersihkan sawang yang dah melekat kat blogge aku ni. da lama da aku tak update. hari tu kekasih hati tanya da tak update blog ke. haha. ada gak pembaca. pon jadi la. hihi.

kali ni aku nak entry pasal video-video kat you tube. ini pon sebab kebosanan duduk dekat rumah. nak sms dengan kekasih hati sibuk. kalau sms selalu pon bosan kan. so, jarang-jarang kan lah.

kalau rasa rasa tengah stress ke bengang, bole kot layan video video macam ni. aku rasa ada kot maksud tersirat yang nak disampaikan dalam video diorang ni. axtually aku tengok budak ni pon bole tahan cutenye. tu yang aku suka tengok. hihi. takde la nak layan lagu je kat you tube tu.

* aku tahu video ni pon lepas friends dekat facebook post dekat wall dye.

JOM LAYAN, KORANG TEKAN KAT LINK NI

1)
http://www.youtube.com/watch?v=j8N4BLv0-fc&feature=related
 ni story pasal kecantikan.

2)
http://www.youtube.com/watch?v=8ZHL2xdQ1XY&feature=related
ni pasal sampah.

okay. nak tengok yang lain try searh sendiri kat you tube okay.
SELAMAT BERHIBUR.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: