Thursday 16 June 2011

SI MANIS ANAK DARA


salam sejahtera berbahagia.
kali ini aku nak entry pasal perancangan keluar kami yang tak dirancang. antara kanak-kanak cumil yang tersenarai. aku dah semestinya, nawal apipah, syida jaafar, fatihiah mohd and kanak-kanak yang last last minit di ajak amirah mohni. dorang-dorang ni tak de lah berubah mana pun. cuma maklum lah si anak anak dara pasti lah dah pandai berhias nampak matang sikit. kalau nak cerita pasal kekecohan kami memang tak dapat lah nak ura ura kan, siapa yang ada kat situ mesti boleh manipulasikan kekecohan kami. aku pun dah takde idea nak tulis apa tp perjalanan ari ini seronok jumpa kawan-kawan sekolah dulu. enjoy. 8.30 baru aku sampai umah.


keceriaan di wajah :)

aku tak tahu kenapa pic ni jd cmni

mira dan sy

nyum


rasyidah jaafar

with fath

with syida

:)

nawal

syida

nawal n syida

me and mira

ours

me :)

smile

them

nawal , syida and me

ours :)
finally, best. thanz untuk siapa yang belanje kami. :)
Meh Tinggalkan Comment Korang

2 comments:

noor najwa said...

so sweet ! hehe

Nanie Rafi said...

hehe. thanz dear :)