Saturday 25 June 2011

ATOK SAYA :)

Salam berbahagia rakyat jelata.

aku bukan nak entry pasal orang yang kantoi menyamar jadi anuar ibrahim dalam video s*** tu. bukan juga aku nak update aku dapat 150 ribu macam Nabil bolot sorang tuu. *rasa nak ngorat nabil RL plop. :).

*atuk aku mesej aku ajak aku teman dia jumpa client hari ini. lama tuu aku tak jumpa dengan *atuk aku. hampir sebulan. habis perasaan rindu tu dah bersarang-sarang. sibuk sangat dengan business dia dekat oversea tu. disamping dengan ekonomi gawat, jadi tak bole la dia nak balik tiap minggu nak jumpa dengan aku yang cute ni. :) kan kan ?
jadi hari ini aku vacum la bersih bersih perasaan rindu tu. jiwang tak aku dengan *atuk aku ? ='=. haha. best woo hari ini, *atuk aku banyak support aku hari ini. *aku bayar duit tol je. okay, banyak sakat aku hari ni. memang bengang sikit la, tapi kalau tak sakat macam mana nak nampak romantik. siapa kata kalau gaduh tak romantik. best woo, lagi best dari duduk peluk-peluk.

ha, aku nak rekemen jangan makan ABC dekat tasik S.alam. tak sedap. errr, nak cerita apa lagi ?
ini je kot. nanti tak pasal-pasal ada yang cakap aku batak. nak cerita lebih-lebih tak dapat la. hihi
masa sampai rumah tai atok aku pesan
-jangan nakal tapi atok yang nakal kat oversea. :) tak kisaaaah
-jaga diri tapi atok yang selalu demam.

bye.
*atuk-boypren








thanz untuk hari ini.
lap youu <3


Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: