Wednesday 8 June 2011

tak semuanya kekal lama hidup ='=

Salam sejahtera berbahagia.

pagi-pagi ni sambil aku tengok kartun dengan adik sepupu aku yang pot pet ni. aku log in masul kat blogger aku dan buat entry yang baru. semalam baru aku story entry baru pasal kawan aku mintak tolong bawakkan haiwan kesayangan dia balik rumah.

sebelum aku setuju, aku dah cakap awal-awal aku memang tak berapa pandai jaga haiwan. lagi lah yang kecik-kecik yang ala-ala tikus tu. memang la aku tak mengerti. semalam aku dah terlelap awal sebenarnya akibat keletihan. dalam pukul dua aku teringat dengan haiwan kesayangan kauorang tu, so bangun-bangun aku pergi lah nak jenguk. aku tengok-tengok, macam dah terbungkang habis. terus aku jerit pangil nama sikin. terkejut ibu abah aku. dah kami pastilkan masih hidup atau dah menemui ajal. tak sampai satu hari dekat rumah aku weyh. huhu

tak boleh nak cakap apa lah. memang dah sampai ajal dekat situ. sorry la ye. aku memang tak pandai jaga.
then aku terus kol empunya tuan yang minta tolong tu. menceritakan la perkhabarannya tu.
tak tahu la aku nada suka ke sedih, gembira. tapi yang pastinya aku tergelak kot time story tu. macam takde perasaan kan? tak kisah lah.

rumah aku takde tanah ni. semua dah bersimen. mana aku nak tanam binatang kauorang ni ? abah aku suruh korang bawak balik. huhu

nah. aku bagi tatapan dekat kaorang . ='=




Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: