Tuesday 14 June 2011

KAHWIN

salam sejahtera berbahagia dan 1 Malaysia.

aku tengah hari buta ni nak berangan kejap boleh tak? tiba-tiba miang gatal aku dah menjalar. tengok tajuk entry la, konpem dah boleh fikir aku ni nak berangan pasal apa. hihi. berangan pula nak kahwin. macam syok je. jadi raja sehari. cuti sekolah minggu lepas, ramai pulak yang kahwin kenduri kendara. bayang bila aku pulak kat tempat diorang. HAHA. tak padan dengan usia aku ni. ok, bagi la aku berangan 3 4 minit pon. :)

dapat pula kahwin dengan lelaki yang kita nak. memang mables la. hihi. bila nak kahwin pakai inai, pergi butik-butik pengantin cari baju yang cantik-cantik nak sanding, cari pelamin cari barang nak buat hantaran. kumpul sanak saudara ramai-ramai. macam meriah je kan. time macam ni gak la kawan-kawan datang nak berkumpul kan. wahhh, bestnyer ! :)

best pulak, tetamu semua nak tumpu kat kita je. dari atas sampai bawah orang fokus kat kita. time tu la mula nak belagak ayu sikit, kena pandai gaya la, kalu tersadung jatuh, tak ke malu jawabnya. HAHA. tak boleh aku bayangkan kalau jatuh pada tatapan peminat tetamu yang hadir. almaklum lah kebanyakannnya op course pengantin pakai kasut tumit tinggi-tinggi. time tu konpem cahaya kamera ada kat mana-mana. hihi. time tu boleh la nak berangan macam artis kejap. MAK JEMAH AF FEMES OKAY :).

okay, entry kali ini just aku nak berangan je. :). tak salah nak berangan untuk masa akan datang kan. biasa lah jiwa muda macam aku ni. bila nak semua best, lepas kahwin habis kena basuh periuk belanga. * tp kebanyakan orang kawin sekarang guna katering kan. kena pikir gak lepas kahwin nanti cmne, kena persediaan fizikal dan mental yang rapi. HAHA. so, sape yang berangan nak kahwin tu, pikir-pikir balik.
kalau dah sampai seru kawin je lah :)




* gambar2 ni aku saje buat perhiasan. aku google je ;p
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: