Thursday, 30 June 2011

kau punya pasal la.

apa yang kita cakap tak semestinya sama dengan hati. mulot kadang - kadang macam nangka busuk pon kita tak kisah. biasa la lain mulut lain cara. nak macam nangka busuk macam ni.

" mana ada aku kata aku kutuk kau. kau kan kawan aku, takkan aku nak kutuk kau. aku mesti la nak back up kau "
padahal belakang kita apa pun kita tak tahu. entah - entah lebih dari daging busuk='=

tak salah kita nak mencuba sesuatu yang baru. kenapa tidak kita memberi peluang kepada sesuatu yang baru. walau dalam keadaan terpaksa mungkin akan menjadi satu hikmah yang lagi menarik. interesting. kalau kau nangis sampai bengkak mata pun tak semestinya ada orang kisah. tak guna apa pun. buat pekasam je lebih. kalau pekasam boleh buat makan perut kenyang la. ini buat makan hati je. buat apa kau nak sayang benda yang tentu-tentu bukan milik kau.
tak kisah lah kau nak cakap apa pun. fikiran orang bukan dapat nak baca pun. nak kutuk aku ke, nak puji aku. aku bukan tahu pun. banyak sangat benda aku nak fikir. kau tengok aku senang lenang, dunia aku apa kau tahu. aku tak batak nak mintak simpati semua orang. kau gilap macam mana kilat pon kalau dah tulis dia tak nak kau. buat apa kau nak terhegeh. buat malu je la. kau hargai sampai gunung everest sekalipun entah-entah sikit pun dia tak pandang walau dengan sekelip mata.


relationships are like glasses. if they break, let them stay broken, you will only hurt yourself trying to fix it. at least the pieces still remain. FULLSTOP
 
*tak salah mencuba untuk memberi peluang kpd orang lain

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: