Saturday 18 June 2011

ABOUT FEEL

selamat berbahagia.

kalau aku nak entry pasal perasaan feeling feeling sikit boleh ? bila timbul bab feeling ni yang payah ni. bila masa nye perasaan feel sayang, suka, benci, marah, bengang. maklum lah, feeling ni datang secara tiba-tiba dan boleh hilang dalam sekelip mata juga kan ?

lagi bila feel kita sayang dekat orang kan. credit pada yang special. feel feel tu selalu je datang. bila kita sayang sangat sangat. percaya tak kalau aku kata dah usia lanjutan pun bole jadi macam budak-budak bila dah feel sayang menyayang. bila nak cerita pasal feel kononnya couple dekat luar tu macam ragam. lagi kalau yang couple partner yang diorang sayang tu siap nak control control apa yang di buat olah partnernye sendiri. sampai facebook pun nak di control tak boleh nak bukak. nak keluar dengan friends pon tak boleh. kena keluar dengan pakwe sekali baru boleh keluar dengan friends. belah la. bull shitt.

then bila time emo marah marah, semua perkara jadi tanpa sedar. semua nak lepas. tak guna, gedik, bangang, sial,mampus ='=.
semua tu boleh keluar dari mulut. 4x5 5x4 dengan aku. aku tahu takde yang sempurna kalau kita cari yang sempurna mana pun. bila sayang semua rasa bahagia. siap nak muahx muahx lagi.* bangga la tunjuk depan aku? belahh laa. lain la kau nak muahx muah dengan suami rasmi kau depan aku, ni dengan pakwe sendiri pun nak tunjuk depan aku. tak jeles langsung lah ! geli ada lah. simpan diam diam dah lah.

till end.kalau rasa apa yang aku tulis ni tak patut, suka hati aku lah, hak aku nak menulis dalm blog aku. tp apa yang aku cerita takde kena mengena dengan siapa pun. umum okay. saja nak puaskan perasan bengang yang tersarang ni.

bye.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: