Wednesday 8 June 2011

satu. dua. tiga . akhir. ='=

salam keselamatan berbahagia.

lama kan aku dah tak update blogger aku ni. dah berusang dengan sawang-sawang kot. takde idea nak tulis. otak ni da macam otak sotong. eh, sotong ada otak ke ? hah. abaikan je lah.

satu sekali,
aku nak cerita aku dah tamat dah untuk short semestar aku kali ini. tadi dah habis muntah semuanya kat kertas soalan.bila nak cerita pasal soalan yang terpampang kat kertas soalan tu. insyaAllah, aku dapat jawab dengan excellent. dah habis toreh dah urat-urat dalam kepala aku ni. sekarang aku bertawakal pada Yang Maha Esa agar segala usaha aku kononnya bangun pagi untuk study membuahkan hasih yang lumayan. Amin.

second paragraph.
aku rasa kalau aku ada salah faham dengan orang tak perlu la aku nak luah kan dekat sini. cuma bila aku tulis kat sini dapat kurangkan sedikit sebanyak bebanan yang sarat tersorok dalam urat-urat otak yang tersumbat ni. bila pikir konpem rasa serabut kadang rasa nak bunuh diri nak ikot macam cerita-cerita drama dekat televisyen yang banyak pengaruh tu.tapi dalam Islam dah terang terang cakap itu harap sebab menyakitkan diri sendiri. tak bersyukur apa yang dah dikurniakan. Subhannalah, kuatkan iman banyak-banyak. jaga anugerah yang dipinjamkan pada diri kita okay.

ketiga.
diri aku hari macam ada terasa banyak buat salah dekat orang di sekeliling. mulut ni kadang-kadang dah pandai nak menipu. padahal cikgu cikgu selalu cakap tipu tu dosa taw. tapi manusia mana yang tak pernah lakukan kesilapan. takkannya sekali, konpem berkali-kali. so, aku nak mintak maaf banyak-banyak lah kalau rasa aku ni banyak sangat sakitkan hati orang. biasa lah, aku tak ambik insurans untuk mulut aku ni, cakap main lepas je. tapi aku tak lah jahat mana kan ? bak kata ahli maharaja lawak tu, jambu. muka legend tapi hati kiut miut cumil lote. :)

paragraph akhir.
tadi balik kawan aku minta tolong bawakkan haiwan kesayangan dia. aku tak tahu apa ntah namanye tu, ala-ala macam hamster. tapi bukan hamster rasanya nama tu. gila busuk. habis ber bau kereta saga abah aku tu. tak pandai jaga, aku rasa sepatutnye comel dah tak jadi comel. apa punya tuan la.. aku yang sememangnya bangun pagi pening jadi bertambah pening.

till end . nak mandi.


Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: