Tuesday 16 August 2011

TAK PENTING PON.

hye my blog :)
lama kot aku dah tak duduk update blog aku ni. malam ni tiba-tiba tergatal pulak nak jenguk blog aku. bila terbangun dari tidur ni, susah pula dah nak lelapkan mata ni. dah penat duduk kira bilangan biri-biri melompat-lompat pun tak boleh nak lelap jugak. alahai la mata :)
mentang la esok cuti sempena Nuzul al-Quran. yahoooo. memang nak suruh aku balas tido untuk seharian kot. haha.

             
   
manusia memang tak lari dari keegoan. biasa la untuk maruah diri. kalau jatuh malu, malu beb. aku pun sama je. kan manusia-manusia yang bernafas ni suka cakap " biasa lah manusia takde yang sempurna " . ada ke yang nak cakap hidup ni sempurna ? alhamdulilah, aku masih mampu bernafas. aku dah hidup 19 tahun 7 bulan lebih. bila orang tegur buat muka seposen, dalam hati kutuk tak sudah. " macam lah kau ni baik sangat, kau pun macam ni macam tu jugak.. bla bla bla n bla... " sifat manusia memang normal dengan perasaan ego tu. mana boleh jatuh kat mata orang lain. mesti la nak up. lidah ni pun tak ubah nak mengumpat orang sana, mengutuk orang sini. alahai la lidah, tiba-tiba menjadi bahan pula kan. haha. * sebnrnya aku takde tajuk nak buat. huhu. aku duk tengok blog orang best je susun patah perkataan. yang aku ni. entah apa-apa aku duk merepek.

OK BYE. :)

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: