Monday 22 August 2011

kemudahan kini

fon lama aku da mula buat hal lepas jatuh hari tu. hanpon aku ni da lama berjasa dengan aku. aku beli bermodalkan duit PLKN aku. even macam da ketinggalan zaman, tapi aku suka guna hanpon nih. huhu

aku punya yang warna merah tuu ~
.
.
.
.
.
ada can tak aku nak mintak fon baru ?
.
.
.
tiba2 aku rasa macam tertarik dengan hanpon nokia C3 ni. walaupun tak berapa banyak fungsi kot. tapi aku tertarik dengan rekabentuk dye. tambah pulak colour pink, memang nampak menarik la. tak kisah lah orang sibuk nak mencari blackberry ke, ipad ke, galaxy or apa2 pon. tp aku tertarik dengan fon nih. ada sesiapa nak sponser aku ?
.
.
tak mahal pon, aku servey dalam area rm300+ da dpt. sponser la aku . huhu



Meh Tinggalkan Comment Korang

1 comment:

Anonymous said...

kire ok la tu ade gak phone....tp klu dah teringin nk tuka, tuka la.....bukan enset lame ade lg ke?