Thursday 11 August 2011

sisipan gambar dengan kawan

 bila aku dan rakan-rakan ceria konpem kamera melakarkan cerita kami.
.
.
.
.
aku, eila, zira
.
.
.
.
gambar ni aku nmpk gemok
.
.
.
.
no title
.
.
.
kat kelas. tungu lecturer
.
.
.
solat terawikh
.
.
.
buka pose. zira belanje
.
.
.
^o^
.
.
.
kawan akan membuat kita tersenyum, tersedih. suka duka
.
.
.
deena , aku
.
.
buddy forever aku
.
.
classmate
.
.
roomate 
.
.
DLL.
.
.
kalau nak upload gambar memang banyak. dengan gambar tersirat cerita bila bersama. jadi tak payah nak malu bila bergambar. bila tengok kembali akan buat kita tersenyum.
sisipan aku bersama dengan rakan-rakan sepanjang semestar baru. kawan tak perlu memilih.
biar ramai kawan tak payah musuh:)
.
.
.
.
no subtitle.
.
.
WILL BE CONTINUE..
.
.

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: