Thursday 19 January 2012

SI MANJE


20.01.2012

Hari ini aku duduk termenung, dari dalam cermin kereta aku termenung melihat pemandangan luar. Fikiran melayang.

Pagi ini aku puas, dapat jumpa dengan Didie. Aku nak cerita luahkan semuanya dekat dye. Tapi, aku harus menjaga hati seseorang. Terima kasih En. Perak bawak aku jumpa dengan kawan baik saya di INTEC tu.

Pagi ini juga, aku dah luahkan kepada En. Perak. Mengenai perasaan aku. alhamdulilah, dye memahami apa yang aku katakan. Bukan aku tak nak sayang kau En. Perak, tapi kau sendiri faham macam mana keadaan aku. Bukan senang nak menyayangi orang lain dalam sekelip mata kan.

Pagi ini gak, aku cakap dengan En. Perak andai aku tak mampu untuk menyayangi dye, aku ambil keputusan untuk single. And dye terima apa jua keputusan aku. Semua ini aku cakap secara live, depan-depan muka lagi. 

Terima kasih semua, kawan-kawan aku. Ambil berat pasal aku. En. A cakap, buat apa nak membazirkan air mata untuk orang yang tak ambil kisah pasal kau, air mata tu satu yang berharga katanya. Orang yang baru mengenali aku lebih memahami aku. Terima Kasih ya.

Cik Eila dengan Cik Sikin pun terima kasih ya, aku macam budak tak matang kan mata sepet menangis semalam. hihi. Padahal dah nak masuk 20-an. macam budak tak matang kan. Okay, aku cewek manje kan. hehe. Ya, betul kata Cik Eila, even kte jauh pun kite tatap kawan sama-sama. ada masalah kita boleh kongsi.

Terima Kasih lagi sekali. aku sayang semuanya. Walaupun perasaan aku still tak menentu. :')

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: