Tuesday 17 January 2012

JUST SMILE


ye, lama gila aku tak update blog ni. kalau nak diikutkan banyak yang aku nak cerita. tapi tak berkesampaian. biarlah aku memendam segala apa yang tersirat. tak semua benda kita boleh kongsi kan.

17/01/2012
ada cerita dengan abang and pakcik polis. nasib abang polis semalam tu kacak. 
tapi, memang jadi sejarah kot. ceritanya, BIARLAH RAHSIA.

18/01/2012
kadang-kadang rasa gak dah tertahan dengan apa yang berlaku. keceriaan, senyuman begitu perit aku rasa macam nak ukirkan dibibir. cuma bila aku bersama dengan kawan-kawan, housemate sedikit sebanyak mampu menenangkan hati dan buat bibir ini tersenyum. hidup ini begitu indah kan kalau kita pandai nikmati. semuanya bergantung pada kita sendiri untuk mengukirkan dan mencorakkan perjalanan hidup kita. aku 

Aku hanya berdoa semoga segala apa yang berlaku berakhir dengan satu kenikmatan kehidupan yang amat indah.


classmate

handset dan jari bersama milik classmate aku


housemate, baik hati belanje aku

with hazira, roomate sikin. aku dah duduk dengan dia ni
dari sem 1 lagi. hari ini dah masuk sem 5.

roomate baru, sem 5



Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: