Sunday 1 July 2012



Hye my reader's :D
setia tol nak mengintai blogger aku kan kan kan ?
eleh, naek menyampah la tu aku tulis macam tu.. haha ade aku kisah ? hihi

by the wayyy, malas nak tulis panjang-2 tapi kite nak ucapkan 
TERIMA KASIH SAYANG
dekat 
MUHAMMAD IBRAHIM BIN IDRIS
even
2, 3 hari ni dye agak selalu menyakitkan hati aku
*padahal aku yang selalu over sensitip, ape aku herann. weaaak :P
tapi dye ade je trick nak buat aku tak marah and tertiba dari mata yang dah nak jadi panas menjadi bibir terukir senyum ke telingaa !
bangga la tuhh ! ceihhh, kau tak payah nak perasan la baem! :P
rase nak lempang-2 je kau ! sket2 nak majok ! piirahhh :D



ni nak tambah lagi story
seronok taw bila aku dapat jumpa dengan kawan-2 sekolah menengah dulu
lepas sekolah dulu selalu sangat problem. macam-macam konflikk.
sekarang kira settle cara baik lahhh. hihi
sayang korang lah !
NANA and ZIZIE




Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: