Saturday 30 July 2011

POSE ^;;^

bersawang gila. tu la bila orang ada blog sibuk nak ada jugak. hihi. lama kot tak update blog, sibuk nak baca blog orang je. blog sendiri taknak plak duk update. ada la jugak yang tanye bila nak dok update blog. haha. siap ada yang kata baca blog aku ni bole sampai sendu-sendu nak nangis. tangkap feel sangat tuu.biasa la orang yang busy macam aku. banyak sangat income nak masuk. aku tak hot macam orang lain dok nak follower menjenguk cerita aku.

okay, finally aku nak cerita aku da g****.
haha. tak boleh bla. memang nampak kot kenaikan berat badan aku ni. ramai yang cakap comel dengan istilah fat. tapi tak ada lah sampai 100 kilo. mengatal semalam keluar dengan family aku dok nak timbang berat badan. kan. da sampai ** kg. segan kot nak cakap. haha. blushing blushing. ='=
nampak la sikit kebulatan kat pipi . hihi.
takpe. sempena ketibaan bulan Ramadhan yang mulia ni. disamping nak membuat amal ibadat . InsyaAllah bole la cilok-cilok nak kurangkan sikit berat badan aku ni. hihi.

='=

sempena ketibaan Bulan Ramadhan yang mulia ni. aku SITI NORHANANI merendahkan diri untuk memohon kemaafan, yang selalu orang tertacing hati dengan aku ni. normal la tu drama kehidupan. mana-mana yang terasa tu kan. kita sama-sama berusaha mempertingkatkan amal ibadat kita okay :)

SALAM RAMADHAN ~

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: