Friday, 2 December 2011

satu keinginan


aku nak ituu, aku nak ituu. gediknyaaa kau hanani rafii. ewwwwwww.

 tadi lepas beli barang dekat pasaraya NSK, bawak + teman ibu beli barang nak masak. eh, hari ini ibu aku masak my favourite " sambal udang ". kalau yang pernah tengok aku makan sambal udang buatan ibu aku, tahulah berapa banyak aku akan makan udang tu. satu pinggan. hihi
opss, aku bukan nak cerita pasal itu. aku nak katakan aku ni boros, benda dah ada tapi nak jugak ada. tak puas aty selagi takdapat. heeee!
tapi takpe, malam ni aku ada kelas ngajar tuisyen, satu malam dapat rm40. Dua malam aku da dapat RM80. 
yang terkurangnyaaaa, abahhhh, ayong nak itu.. bole la yeeeeee. hihi

#malasssnyee, saye nak mengajar tuisyen malam ini.

Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: