Friday 2 December 2011

OBESITI


hye my sweetheart intak payung mucuk-mucuk. muuaaahhh. haha

semalam aku pergi tesco dengan abah, ibu and sepupu sepapat yang ibu aku jaga sementara ibu dan ayah diorang pergi mencari nafkah. Dengan sepasang kaki ni aku melulu masuk pintu masuk yang dye sediakan untuk check in ke dalam dan menghabiskan hasil pencarian yang telah dicari untuk keperluan diri dan kehendak diri.
ewwwww. macam panjang kan mukadimah aku ni ? haha

sebenarnye aku just nak story, masuk-masuk je aku ternampak mesin penimbang berat badan. dengan cepat aku mintak dekat abah 20 sen sebab aku memang dah pokai.

berat badan aku dah naikkk. waaaaaaaaaaaa. dengan keluh terpaksa tanamkan hobi untuk diet. walaupun ramai yang kata takpe comel. ceit. perasaaan da aku kan.haha..

# tapi, bole ke aku diet bila dah dekat rumah tengah cuti ni ? konpem ibu masak sedap-sedap. dilemaaaa. fuhh.

Meh Tinggalkan Comment Korang

1 comment:

Anonymous said...

hahahha....x yah la nk diet2 sngt...asal kn shat sudah