Sunday, 6 November 2011

MAAFKAN AKU

hye my blog, da lama tak update kan ?

firstly aku nk intro, aku rasa kosong. Terlajak perbuatan binasa diri kan. Minggu exam pulak tu, aku harap aku tabah nak menduduki exam. Aku ada ibu, abah, adik-adik. Tp kenapa aku rasa macam takde supporter ? empty.
Orang kata kalau menangis boleh lepaskan masalh, tapi kenapa aku tak pon ? air mata tak henti nak mengalir.
bukan takde yang nasihat aku, ada. kawan-kawan selalu nasihat aku. tapi aku tak tahu macam mana nak lakukan.
memang org kata, manusia selalu lakukan kesilapan kan, tapi kalau dah perbuatan tu memainkan perasaan orang lain macam mana pula kan ? sama seperti istilah KEJAM.
aku tak menghormati perasaan orang yang menyayangi aku.

maafkan aku menyakiti hati kamu. terima kasih kerana selama ini cuba menjadi yang terbaik untuk aku, dan kamu memang yang terbaik dimata aku.
Meh Tinggalkan Comment Korang

No comments: